Post by norepgastjisen on Feb 15, 2022 21:58:30 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie War Idle Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange ressurser ▞▞▞
▞▞▞ Zombie War Idle Defense Game 2022 version ▞▞▞
For ikke til å logge seg inn på Facebook Network fail heller tiden
DOWNLOAD GAME Anger of Stickman : Stick Fight/?p ...
Det er utrolig avhengighetsskapende
Generelt bra spill, men jeg har investert penger i dette spillet, og da facebooken min ikke lenger var knyttet til spillet, koblet jeg den til spillet igjen og jeg mistet noe av fremgangen min, inkludert pengene jeg hadde brukt på spillet. Forsøkte uten hell å få pengene mine tilbake.
Ikke for meg
Var moro slettet ikke ved et uhell mens du ble kvitt dårlige spill
Ikke mer daglig pålogging, daglige oppdrag, heldige spinn og utfordringer.. de oppdateres ikke.. vær så snill å fikse
FBI åpner døren, du muemeks
Virkelig bra spill, ikke mange legger til, trenger bare ting på spillet for å gå som halv pris eller 50 % salg på ting
Automatisk installasjon.
Jeg oppdaterte spillet og jeg liker det ikke lenger. Lvl5 perlen skal brukes på lvl 140. Nå kan den kun brukes på lvl 181. Dumt!! Ta tilbake den gamle.!! Jeg har allerede brukt penger. Jeg liker ikke spillet lenger
Utmerket
Gammel rev; avinstallert etter 17 dager, mer enn 40 000 diamanter brukt for å få "Heirani" som er I ønskeliste (ser ut til å være svarteliste nå), (Ny) jeg installerte spillet på nytt og jeg kan ikke logge på FB Den sier at feilen oppstod, prøv igjen ( EC01) jeg prøvde mange ganger det endret til (EC02) å søke på internett, jeg fant den vanlige feilen i spillet ditt, men det kan også ind**ere at kontoen er deaktivert eller suspendert, hvorfor kan dette skje med meg? har du utestengt meg for 1 stjerne? hvis jeg kan slette appen din fra butikken vil jeg gjøre det
Hay tôi cho4*
Du kan knapt vinne med mindre du må betale. Annonsene er for mange. Det vil dukke opp i midten hvis spillet.
Zombie War Idle Defense Game 50 Mod penger - APK Hjem
Dessverre med den siste oppdateringen. Spillet kan nå ikke starte...
Nylige endringer gjorde det umulig å spille. De gjorde det slik at det er umulig å avansere uten å betale
dette spillet er morsomt, det er som roblox
Kan ikke koble til Facebook. Må fikse dette folkens
Ikke sikker på hva som er galt med serverne, ble lagringen min slettet? Hvorfor starter jeg fra nivå 1 igjen, jeg var nesten på den fjerde byen. Hvis dette problemet ikke løses i løpet av noen dager, vil jeg avinstallere appen og redigere vurderingen min.
Zombie War Idle Defense Game Casual zxr
Siste GRATIS Android-spill - Utgivelser, anmeldelser, triks
Det var moro for en lang biltur Og vet hver gang i blått jeg spiller så last ned hvis du har plass
Spillet er super morsomt
Jeg har ur legger
Jeg er veldig skuffet etter oppdatering. En gang oppdatert vanskeligere og vanskeligere å vinne. Hvis du vil ha moro, ikke oppdater dette spillet.
last ned de mest populære spillene for Android-enheter, kan du finne tusenvis ... Teen Patti Gold – Indian Family Card Game ... Zombie War Idle Defense Game.
Nyt å spille denne appen
Kult spill
Spillet er morsomt eneste grunnen til at jeg ga 4 stjerner er fordi det går ekstremt tregt å oppgradere heltene og turrentene dine med mindre du betaler penger.
Jeg ga en 3 ville vært mer, men kan ikke koble til Facebook. Og koden kan jeg ikke Bruk kodene . Jeg liker spillet, men ja
Kjedelig, må ha 2x hastighetsalternativ
Zombies Garden Warfare 2 comes the next great game in the epic battle between doom and bloom – Plants vs. Zombies Heroes. Collect Heroes with outrageous and
Zombie War Idle Defense Game Casual zxr
Bra spill, men trenger å kjøpe sterke helter
opengameart.org/content/0-9-font-from-my-inkanians-game:CC0 ... opengameart.org/content/15-pixel-art-magic-girl-idle-walk:CC-BY 4.0
Ikke sikker???
Zombie War Idle Defense Game Diverse cpg
Space Pinball Arcade ujqy
Morsomt og raskt å lære. Trenger litt mer. Men jeg nyter det.
Betal for å vinne urettferdig
Mye moro suger at du må ptw
Gardenscapes V 4.4.2 MOD APK
Spill hvis det er morsomt. Problemet er at Jessie angriper, og hun vil stoppe. Vennligst fiks
Bugs og bugs
Det var hyggelig opppp
Det var greit.
Bare ok
Patetisk. Selv etter kjøpet spole tilbake. Jeg antar at utvikleren bare vil ha penger og ingenting annet. Jukseselskap
Sjanger: Fritidsspill. Versjon: ... StoreGames Mobile Developer i Fritidsspill kategori. ... nedlasting Zombie Defense - Plants War - Merge idle games apk
Ahhaahhaahhahhaahaahha
Dette spillet er så bra at jeg er i neste kart og jeg får istårnet